مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 20:452021-03-06سياسي

اجرای طرح «کتابخانه گردی» در زنجان آغاز شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از اجرای طرح «کتابخانه گردی» در 6 کتابخانه برگزیده استان خبر داد.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح کتابخانه گردی در این استان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد و اظهار کرد: 6 کتابخانه منتخب برای اجرای طرح کتابخانه گردی به مدت سه روز از 16 تا 18 اسفند میزبان این طرح خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت 17 اسفند، سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود، گفت: آشنایی بیشتر مردم و مدیران اجرایی و فرهنگی استان با کتابخانه های عمومی و فعالیت آن ها از اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: کتابخانه عمومی حسینی شهرستان زنجان، کتابخانه عمومی شهید مطهری شهر صایین قلعه و کتابخانه عمومی امیرکبیر روستای عمیدآباد شهرستان ابهر، کتابخانه عمومی ولیعصر شهرستان سلطانیه، کتابخانه عمومی شهید رجایی شهرستان ماهنشان و کتابخانه عمومی مولوی شهرستان ایجرود میزبان برنامه کتابخانه گردی هستند.

 نیک بخش ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح کتابخانه گردی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع و در شهرهای آبی و زرد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کتابخانه گردی» در زنجان آغاز شد

اجرای طرح «کتابخانه گردی» در زنجان آغاز شد