مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-07سياسي

پیام تقدیر رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از مسوولین


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در پیامی از شخصیت ها، مسئولان ، نهادها و ادارات مختلف استان که در همراهی، تامین امنیت و پوشش خبری سفر رییس قوه قضاییه مشارکت داشتند قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، علی اکبر گروسی در پیامی از شخصیت ها، مسوولان، نهادها و ادارات مختلف استان که در همراهی، تامین امنیت و پوشش خبری سفر رییس قوه قضاییه مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است: به فضل پروردگار و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در ماه عظیم الشأن رجب المرجب با همکاری و وفاق چشمگیر مسئولین استانی و انسجام مثال زدنی، سفر پر خیر و برکت ریاست قوه قضاییه به خطه شهیدپرور، ولایت مدار، انقلابی و مرزدار استان آذربایجان غربی در بین استقبال کم نظیر با موفقیت انجام گرفت.

حضور پر برکت رییس دستگاه قضا در استان، بیانگر عزم و اراده عملی و جدی معظم له در اجرای سند تحول قضایی، توسعه و تسهیل خدمت رسانی، مبارزه قاطع با مفاسد و ایجاد روحیه مضاعف در سال و مرزبانی، مدیرکل اطلاعات استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) و صدا و سیما و سایر افراد که در ایجاد امنیت و پوشش خبری یا به هر نحو دیگر همکاری نموده اند کمال قدردانی و تشکر به عمل آورم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تقدیر رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از مسوولین

پیام تقدیر رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از مسوولین