مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-07سياسي

دسترسی 92 درصدی معلمان لرستانی به شبکه های مجازی آموزشی


در زمان شیوع ویروس کرونا 92 درصد از معلمان توانستند به شبکه های مجازی دسترسی داشته و اطلاعات آموزشی را به مردم هم استانی ارائه کنند.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا 92 درصد از معلمان توانستند به شبکه های مجازی دسترسی داشته و اطلاعات آموزشی را به مردم هم استانی ارائه کنند.

نبی اله شمسی فر در گفت وگو با ایسنا ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت در زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون همکاران مجموعه مخابرات ایران و لرستان با تمام وجود و صورت شبانه روزی برای روشن نگه داشتن چراغ آموزش بر بستر فضای مجازی و ارتباطی تلاش کردند.

وی ادامه داد: طبق آمار دریافتی از اداره کل آموزش و پرورش لرستان، بیش از 83 درصد دانش آموزان هم استانی توانستند در بستر شبکه شاد و بیش از هفت درصد هم بر بستر سایر نرم افزارهای شبکه مجازی از آموزش های مجازی استفاده کنند.

شمسی فر عنوان کرد: همچنین 92 درصد از معلمان توانستند به شبکه های مجازی دسترسی داشته و اطلاعات آموزشی را به مردم هم استانی ارائه کنند که نشان دهنده این است که علی الرغم چالش ها و مشکلات زیادی که وجود دارد، مجموعه مخابرات ایران و استان زحمات خوبی کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 92 درصدی معلمان لرستانی به شبکه های مجازی آموزشی

دسترسی 92 درصدی معلمان لرستانی به شبکه های مجازی آموزشی