مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-07بين الملل

معرفی مقاصد برتر کاری جهان در سال 2021


آمار منتشرشده نشان می دهد، در سال 2021، کانادا از ایالات متحده به عنوان محبوب ترین کشور برای ورود کارگران خارجی پیشی گرفته است و بر اساس نتایج یک نظرسنجی جهانی، دبی و ابوظبی از پنج شهر برتر در زمینه کار و فعالیت شغلی شدند.

به نقل از بیزینس نیوز، بر اساس نظرسنجی گروه مشاوره بوستون (BCG)، دبی از رتبه ششم در سال 2018 بعد از لندن و آمستردام به مقام سوم صعود کرده و ابوظبی پس از برلین به مقام پنجم رسیده است.

نویسندگان این گزارش اظهار کردند: به نظر می رسد تلاش امارات متحده عربی برای تبدیل شهرهای برتر خود به مقاصد کاری مطلوب بوده است.

این یافته ها براساس نظرسنجی از تقریبا 209هزار نفر در 190 کشور حاصل شده است تا مشخص شود که افراد تحت چه شرایطی برای کار به یک کشور خارجی مهاجرت می کنند.

این نظرسنجی سومین مورد از روند جهانی نیروی کار است که توسط شرکت مدیریت مشاور BCG و اتحاد جذب نیرو بر اساس مطالعات در سال 2014 و 2018 ارائه شده است.

نویسندگان گفتند: چشمگیرترین تغییر در نتایج آخرین نظرسنجی، سقوط ایالات متحده از رتبه اول است.

آنان بیان کردند: واکنش ناسازگار به همه گیری، اتخاذ سیاست های ملی گرایانه و ناآرامی های اجتماعی، ایالات متحده را در رتبه دوم پس از کانادا قرارداده و با استرالیا مساوی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مقاصد برتر کاری جهان در سال 2021

معرفی مقاصد برتر کاری جهان در سال 2021