مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-07ورزشي

کارشناس حقوقی: ازدواج باید امتیاز داشته باشد نه سلب امتیاز


ازدواج امری قراردادی است و به موجب این قرارداد باید امتیازهایی داده شود نه اینکه امتیازهایی لغو و سلب شود.

فریده غیرت در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با حق خروج زنان از کشور اظهار کرد: درباره مساله ممنوع الخروجی خانم ها و اینکه خروج از کشور باید با اجازه همسر باشد، بحث های مفصلی در طول این سال ها داشته ایم و اظهار عقیده و نظرات اصلاحی ارایه کرده ایم که متاسفانه توجهی به این مساله نشده است و معضل بزرگی را ایجاد کرده که زن ها برای خروج از کشور باید اجازه همسرشان را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مساله ای که اخیرا حادث شده و بیشتر توجه را جلب کرده، اجازه خروج این خانم ورزشکار است که متاسفانه همسر اجازه نداده و این در نهایت خودخواهی است که مانع ترقی و پیشرفت خانم و مانع کسب آبرو و حیثیت حتی برای مملکت هم شده است.

این کارشناس مسایل حقوقی تصریح کرد: طی یکی دو سال گذشته این موضوع مطرح و اصلاحیه ای در این رابطه طرح شد که زنانی که در هیات علمی بوده و یا ورزشکار هستند مانند و قصد خروج از کشور را دارند و با ممانعت شوهر برای خروج مواجه می شوند، می توانند با کسب اجازه از دولت و دادستانی این اجازه را بگیرند.

علت این امر هم این است که اینجا جنبه عمومی دارد و برای حیثیت و آبروی مملکت است و فقط برای یک فرد و رضای خاطر یک آقا که به همسرش اجازه نمی دهد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس حقوقی: ازدواج باید امتیاز داشته باشد نه سلب امتیاز

کارشناس حقوقی: ازدواج باید امتیاز داشته باشد نه سلب امتیاز