مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-07فرهنگي

«مهر سلامت» بالاخره برگزار می شود/ «خون صلح» دیدنی شد + فیلم


مستند «خون صلح» مستندی درباره «عباس عربی» است که از سختی های رضایت گرفتن برای محکومان به قصاص می گوید.

-   خون صلح به تهیه کنندگی عطا پناهی جدیدترین محصول خانه مستند است که در اولین حضور جشنواره ای خود روز سه شنبه 19  اسفند از ساعت 16 در هجدمین جشن تصویر سال رونمایی خواهد شد.

    *  اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت پس از سه ماه تعویق محمد پسران رزاق، قائم مقام دبیر این دوره از جشنواره درباره زمان برگزاری اختتامیه این رویداد گفت: مراسم اختتامیه جشنواره سه ‎شنبه 19 اسفندماه ساعت 20:30 در سالن ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

وی افزود: در این مراسم که وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شود، که مواجه کشور با موج سوم کوید 19، این امر را با تصمیم شورای سیاست گذاری به زمان دیگری موکول کرد.

پسران رزاق در پایان از اکران آنلاین آثار منتخب این دوره از جشنواره، یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: با کسب رضایت صاحبان آثار و تمهیدات اندیشیده شده، آثار منتخب دومین جشنواره فیلم کوتاه مهرسلامت در سایت جشنواره اکران آنلاین خواهد شد.

برای هر اثر یک سانس در نظر گرفته شده و علاقه مندان سینما و مخاطبان جشنواره می توانند روز دوشنبه 18 اسفندماه با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس msf


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهر سلامت» بالاخره برگزار می شود/ «خون صلح» دیدنی شد + فیلم

«مهر سلامت» بالاخره برگزار می شود/ «خون صلح» دیدنی شد + فیلم