مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-07سياسي

22 اسفند به عنوان یک روز خاص در جامعه نمود پیدا کند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهید را افضل و روز شهید را مقدس دانست و گفت: 22 اسفند باید به عنوان یک روز خاص در جامعه نمود پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هماهنگی برنامه های 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز و نماینده های دستگاه های اجرایی در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد.

سلیمان رستمیان در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران بابیان اینکه 22 اسفند سالروز فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: در سال 1383 شورای عالی انقلاب فرهنگی 22 اسفند را به نام روز بزرگداشت شهدا نام گزاری و این روز در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

وی شهید را افضل و روز شهید را مقدس دانست و تصریح کرد: 22 اسفند باید به عنوان یک روز خاص در جامعه نمود پیدا کند.

در سنوات گذشته تلاش های گسترده ای برای نهادینه کردن این روز بزرگ در جامعه صورت گرفته است و سعی در معرفی آن به جامعه شده است.

از مجموعه آنالیزهای صورت گرفته در 10 سال گذشته در سراسر کشور، تنها 13 درصد مردم از روز شهدا اطلاع داشتند، با تلاش های صورت گرفته امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 اسفند به عنوان یک روز خاص در جامعه نمود پیدا کند

22 اسفند به عنوان یک روز خاص در جامعه نمود پیدا کند