مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-07سياسي

بزرگداشت 10 روزه سردار محمد شعبانی در شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از بزرگداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام، محمد شعبانی در این شهرستان در طول 10 روز خبر داد.

- سرهنگ محمد خوش قدم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه 23 اسفندماه نخستین سالگرد عروج شهادت گونه سردار محمد شعبانی است، افزود: با توجه به فعالیت ها و تلاش های این سردار رشید اسلام در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و مقابله با منافقین داخلی و خارجی لازم است، یاد و نام وی گرامی داشته شود و برای نسل جوان این سردار الگو باشد.

وی افزود: در این راستا تمام تلاش و همت ما بزرگداشت در خور شأن این سردار است و پایگاه ها و حوزه های بسیج در شهرستان شاهرود برنامه ها و فعالیت های خود را با یاد و نام این شهید برگزار می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر در شهرستان، برگزاری برنامه های بزرگداشت در مساجد و محلات با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری بزرگداشت شهرستانی، دیدار با خانواده این سردار دل ها و تجلیل از آنان و برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به یاد این سردار اجرا می شود.

وی با تأکید بر اینکه سردار شعبانی در طول عمر انقلاب اسلامی، همیشه در تلاش و خدمت به انقلاب و اسلام و ملت بوده است و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 10 روزه سردار محمد شعبانی در شاهرود

بزرگداشت 10 روزه سردار محمد شعبانی در شاهرود