مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-07اقتصادي

گرانی مرغ در فارس بی معنی است/ 2 میلیون قطعه جوجه ریزی مازاد


علت گرانی مرغ را نمی دانم زیرا علاوه بر اینکه زنجیره تولید مرغ در استان فعال است، تعداد دو میلیون قطعه جوجه ریزی مازاد نیز وجود دارد.

- گزارش خبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در شورای کشاورزی استان فارس بیان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از دو میلیون قطعه جوجه ریزی مازاد در سطح استان فارس انجام می شود پس با توجه به این آمار 8 میلیون جوجه ریزی در استان انجام می شود و باید حداقل هفت میلیون مرغ در بازار استان فارس توزیع گردد.

وی ادامه داد: زنجیره تولید مرغ در استان فارس ایجاد شده است این در حالی است که از جمله اهدافی که برای زنجیری مرغ تعیین می گردد افزایش کیفیت و افزایش کمیت بوده این در حالی است که بایستی با توجه به اهداف ایجاد زنجیره تولید شاهد کاهش قیمت و صرفه جویی در نهاده ها باشیم که هیچکدام از این موارد محقق نشده است.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: بازار تولید مرغ در استان فارس نیازمند افزایش نظارت است زیرا آمارها دارای زاویه های پنهانی است که اگر به آن پرداخته نشود در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: صادرات محصولات گوشتی باید پس از برطرف کردن نیاز داخل استان صورت بگیرد و اینکه گفته می شود استان فارس تأمین کننده مرغ استان بوشهر بوده و استان بوشهر نیز تاکید بر تأمین مرغ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مرغ در فارس بی معنی است/ 2 میلیون قطعه جوجه ریزی مازاد

گرانی مرغ در فارس بی معنی است/ 2 میلیون قطعه جوجه ریزی مازاد