مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-07اقتصادي

افتتاح و بهره برداری کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400


فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح کنارگذر این شهرستان در خردادماه 1400 خبر داد و گفت: کارهای پایانی کنارگذر به جد در دست اقدام است و طبق زمان بندی در خردادماه این طرح به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح کنارگذر این شهرستان در خردادماه 1400 خبر داد و گفت: کارهای پایانی کنارگذر به جد در دست اقدام است و طبق زمان بندی در خردادماه این طرح به بهره برداری می رسد.

سعید کتابی یکشنبه 17 اسفندماه در نشست با معتمدین شهرستان اسدآباد، افزود: ظرف دو سه روز آینده برای اتصال ورودی شهر به کنارگذر راه اصلی مسدود خواهد شد و ترددها از مسیر مشخص شده انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه به دستور استاندار اشتغال و معیشت مهمترین دغدغه و اولویت اول ما قرار دارد، تصریح کرد: اشتغال با سرمایه گذاری ایجاد می شود و در این رابطه سرمایه گذاران خوبی به شهرستان ورود پیدا کرده اند که در حال آماده سازی بستر فعالیت آنها در شهرستان هستیم.

کتابی با بیان اینکه چندین پروژه بخش خصوصی در شهرستان داریم که اگر به ثمر برسد تعداد چندین هزار اشتغال در اسدآباد ایجاد خواهد شد و شرط ما با سرمایه گذاران استفاده از نیروی بومی در منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: از پنج یا شش طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی برخی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400

افتتاح و بهره برداری کنارگذر اسدآباد در خرداد 1400