مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-07اقتصادي

نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان تدوین شده است


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: این اتاق از سال 1398 اقدام به تدوین نقشه راهی با عنوان نقشه راه تجارت خارجی استان کرد و کار کارشناسی دقیقی طی چندین ماه برروی آن صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی پارلمان و متولی بخش خصوصی است، اظهار کرد: پیگیری مشکلات بخش خصوصی چه در سطح استان و چه در سطح کشور، یکی از مهم ترین رئوس برنامه های اتاق زنجان محسوب می شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در همین راستا جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی یکی از جلسات مهم استان بوده که ریاست آن با استاندار و دبیری آن با اتاق بازرگانی است، گفت: شاکله اصلی این جلسه پیگیری و حل مشکلات بخش خصوصی است که در آن اهم مشکلات فعالان اقتصادی پس از جمع بندی نهایی و ارائه پیشنهادات لازم، مطرح و مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این اتاق از سال 1398 اقدام به تدوین نقشه راهی با عنوان نقشه راه تجارت خارجی استان کرد و کار کارشناسی دقیقی طی چندین ماه برروی آن صورت گرفت، تصریح کرد: در تدوین این نقشه راه نظرات همه سازمان های دولتی و غیر دولتی و .

نیز اخذ و اعمال شده و رویکرد آن با توجه به کشورهای هدف جدید صادراتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان تدوین شده است

نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان تدوین شده است