مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-07سياسي

حقوق پرسنل آرامستان ها در دوران تغییری نکرده است


مدیرعامل سازمان آرامستان های کشور گفت: متاسفانه افزایش حقوق و مزایا برای افراد مشغول به کار در آرامستان ها نداشتیم و این موضوع تابع دستورات خاصی است که هنوز برای همکاران ما در آرامستان ها این اتفاق رخ نداه است.

- جی پلاس؛ مدیر عامل سازمان آرامستان های کشور با تاکید بر اینکه حقوق و مزایای پرسنل آرامستان ها در پی شیوع کرونا تغییری نکرده است، بر لزوم توجه ویژه به معیشت غسال ها تاکید کرد.

حسین مهدوی دامغانی مدیر عامل سازمان آرامستان های کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به آغاز واکسیناسیون پرسنل بهشت زهرای تهران، آیا واکسیناسیون پرسنل سایر آرامستان های کشور نیز شروع شده است؟ گفت: مقدمات انجام واکسیناسیون پرسنل شاغل در آرامستان های مشهد فراهم شده است و واکسیناسیون در مشهد طی چند روز آینده شروع می شود.

او ادامه داد: نامه این اقدام را به سازمان آرامستان ها زده اند و کسانی که مباشر با میت هستند، غسال ها و در مرحله بعد کسانی که دفن میت را انجام می دهند، در اولویت قرار گرفته اند.

مهدوی در پاسخ به این سوال که توزیع واکسن در آرامستان های کشور به چه صورت است و پیش بینی انجام واکسیناسیون تا ایام نوروز چگونه است؟ گفت: اولویت ها را وزارت بهداشت تعیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق پرسنل آرامستان ها در دوران تغییری نکرده است

حقوق پرسنل آرامستان ها در دوران تغییری نکرده است