مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-07اقتصادي

پیگیری ها منجر به راه اندازی جایگاه سوخت CNG شهرستان آبدانان شد


شهرستان آبدانان که به دلایل مشکلاتی از وجود جایگاه سوخت CNG بی بهره بود با پیگیری های مستمر بعد از 4 سال راه اندازی و اکنون با اشتغالزایی برای 8 نفر در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، جایگاه سوخت CNG آبدانان که به دلایل متعدد از جمله کم کاری مالک جایگاه پس از 4 سال راکد مانده بود با پیگیری مستمر مسوولین مشکلات آن مرتفع و فعالیت آن آغاز و اکنون توانسته برای 8 نفر شرکت گاز ( جایگاه طلوع ) غیر فعال هستند.

اشتغالزایی برای 8 نفر علی اصغر چاغروندی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام در گفت وگو با فارس اظهار داشت: جایگاه CNG صافی شهرستان آبدانان واقع در خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری در تاریخ  22 بهمن ماه سال 1398 با ظرفیت تجهیزات( کمپرسور) 1500 NM2/H  با تعداد 3 دیسپنسر و شش نازل افتتاح شد و در حال حاضر این جایگاه باعث اشتغال 8 نفر به صورت مستقیم شده است.

وی افزود: طولانی شدن زمان افتتاح جایگاه به دلیل عدم پیگیری و کم کاری مالک جایگاه بود؛ تعداد 23 باب جایگاه CNG تک و دو منظوره در استان احداث شده که از این تعداد جایگاه، 22 باب به صورت کاملا رایگان واگذار شده و فقط یک باب جایگاه با هزینه بخش خصوصی احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها منجر به راه اندازی جایگاه سوخت CNG شهرستان آبدانان شد

پیگیری ها منجر به راه اندازی جایگاه سوخت CNG شهرستان آبدانان شد