مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-07اقتصادي

لزوم راه انداختن نهضت درختکاری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در استان تاکید کرد و گفت: یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران توسعه نهضت درختکاری در مناطق شهری به ویژه در مبادی خروجی و ورودی شهرهاست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در استان تاکید کرد و گفت: یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران توسعه نهضت درختکاری در مناطق شهری به ویژه در مبادی خروجی و ورودی شهرهاست.

کیامرث حاجی زاده در نشست کارگروه مدیریت پسماند استان با اشاره به روزهای حساس و سخت بیماری کرونا، افزود: دانشگاه علوم پزشکی نظارت بیشتری داشته باشد و شهرداری ها تا حد امکان این وضع را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: سایت دوپشته دشت روم یکی از کانون های خطرآفرین است و اگر به درستی مدیریت نشود وضعیت آن نگران کننده خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه هایی که در نشست حاضر نیستند برای عدم حضور در جلسه توضیح قانع کننده داشته باشند، اظهار کرد: تسهیلات کارخانه بازیافت زباله دشت روم پیگیری می شود.

حاجی زاده تاکید کرد: وضعیت زباله های عفونی و عادی سایت دو پشته ظرف 24ساعت آینده ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه انداختن نهضت درختکاری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

لزوم راه انداختن نهضت درختکاری در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد