مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-07ورزشي

وزارت کشور: انحلال جمعیت امام علی به دلیل انحراف از اساسنامه بود


معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: جمعیت امام علی (ع) به دلیل انحراف از اساسنامه و عدم تمکین به تذکرات وزارت کشور منحل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی ایرنا، زهرا عابدینی عصر یکشنبه درباره فرایند انحلال جمعیت امام علی (ع) با بیان اینکه این جمعیت سال 1387 از وزارت کشور مجوز گرفته است، گفت: موضوع و تاسیس و نظارت بر فعالیت های مردم نهاد توسط وزارت کشور در چارچوب آیین نامه مصوب هیئت وزیران مدیریت می شود.

وی گفت: تا قبل از سال 1395 آیین نامه قبلی محل رجوع و مستند وزارت کشور برای بحث صدور مجوزها و نظارت بر سازمان های مردم نهاد بود که آیین نامه قبلی مصوب 8/5/84 بود اما در دولت یازدهم در تاریخ 6/6/1395 دولت مجددا نسبت به بازنگری و اصلاح و ابلاغ آیین نامه سازمان های مردم نهاد اقدام کرد.

عابدینی اظهار کرد: بر اساس آیین نامه جدید نحوه نظارت بر سازمان های مردم نهاد اعم از نظارت بر فرآیند تاسیس و فعالیت های آنها و تصمیم گیری در مورد تخلفات آنها برعهده شورایی است که این شورا از 8 نماینده از دستگاه های اجرایی و یک نماینده از شورای عالی استانها به عنوان عضو ناظر و 4 نماینده منتخب تشکل های ملی تشکیل شده است.

معاون مشارکت های سازمان امور اجتماعی وزارت کشور اضافه کرد: دستگاه هایی که به موجب ماده 7 آیین نامه تشکل های مردم نهاد عضو این شورا هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور: انحلال جمعیت امام علی به دلیل انحراف از اساسنامه بود

وزارت کشور: انحلال جمعیت امام علی به دلیل انحراف از اساسنامه بود