مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-07سياسي

مشکلات نایسر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب به زودی رفع می شود


از جانب دفتر رهبر معظم انقلاب سه ناحیه در کشور به عنوان مناطق دارای مشکل حاشیه نشینی برای انجام پروژه های عمرانی انتخاب شده که نایسر از جمله این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات اجرایی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج اظهار کرد: نایسر پرجمعیت ترین ناحیه منفصل شهری استان بوده و ساخت و سازهای غیرمجاز مشکل اصلی این ناحیه است.

وی افزود: از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب سه ناحیه در سه شهر کشور به عنوان مناطق دارای مشکل حاشیه نشینی انتخاب شده اند تا کارهای عمرانی ویژه ای در آنها انجام شود که ناحیه منفصل شهری نایسر از جمله این سه ناحیه است.

استاندار کردستان گفت: زیر نظر دفتر رهبر معظم انقلاب کمبودها و مشکلات زیرساختی نایسر در کمترین زمان با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی رفع خواهد شد.

مرادنیا تأکید کرد: انتظار داریم دستگاه های خدمت رسان در استان از این فرصت استفاده کنند و در وضعیت زیرساخت های نایسر بازنگری اساسی داشته باشند.

وی افزود: در کنار تلاش دستگاه های خدمت رسان باید مشارکت گسترده مردمی را داشته باشیم چرا که حفظ این خدمات بر عهده ساکنان نایسر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نایسر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب به زودی رفع می شود

مشکلات نایسر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب به زودی رفع می شود