مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-08فرهنگي

جشنواره شعر هامون در کرج برگزار می شود


شهردار منطقه3 شهرداری کرج از برپایی نخستین جشنواره شعر هامون خبر داد و گفت: در راستای انجام وظایف فرهنگی، هنری و اجتماعی، مدیریت شهری منطقه 3 اقدام به برپایی این جشنواره در سطح شهر کرج کرده است.

- ایسنا/البرز شهردار منطقه3 شهرداری کرج از برپایی نخستین جشنواره شعر هامون خبر داد و گفت: در راستای انجام وظایف فرهنگی، هنری و اجتماعی، مدیریت شهری منطقه 3 اقدام به برپایی این جشنواره در سطح شهر کرج کرده است.

علی آرایی در خصوص جشنواره شعر هامون گفت: در این جشنواره، آثاری که در سال 99 به زبان فارسی سروده شده است در گروه های شعر کلاسیک، شعر نو (نیمایی و سپید) و شعر آیینی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرایی افزود: شاعران می توانند اشعار خود در را در دو موضوع کرونا و شعر آیینی - سنتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

همچنین به منظور کسب رضایت بیشتر بخشی به عنوان آزاد نیز در موضوعات جشنواره گنجانده شده است که هنرمندان می توانند آثار خود را در این بخش نیز ارسال کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت اظهار کرد: با هدف تجلیل از مدافعان سلامت که در این ایام با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از خودگذشتگی نشان دادند، برآن شدیم مهمترین بخش موضوعی این جشنواره را به اپیدمی کرونا اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر هامون در کرج برگزار می شود

جشنواره شعر هامون در کرج برگزار می شود