مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-08سياسي

صنعت گردشگری خراسان رضوی حمایت می شود


بسته ویژه خسارت های وارده ناشی از شیوع کرونا به بخش گردشگری و اصناف خراسان رضوی در حال تهیه است.

- مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: بسته ویژه خسارت های وارده ناشی از شیوع کرونا به بخش گردشگری و اصناف خراسان رضوی در حال تهیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشت اما با تعاملات صنوف و مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، خوشبختانه وضعیت این استان بویژه مشهد به شرایط نسبتاً مناسبی رسیده است.

معتمدیان با قدردانی از اصناف در خصوص همراهی آنها با برنامه ها و سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: گزارش های زیادی از رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های مربوط به آن توسط واحدهای صنفی در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شده که شایسته قدردانی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تحریم های اعمال شده بر کشورمان، ظالمانه ترین و بی سابقه ترین فشارها بر یک ملت در طول تاریخ بشریت بوده که مشکلات اقتصادی را بوجود آورده است.

وی با اشاره به مقاومت سرسختانه مردم برای عبور از فشارهای ناشی از تحریم های اقتصادی گفت: در شرایط کنونی خدمات رسانی به مردم بویژه اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، بحث جدی دولت برای کمک به این قشر است.

معتمدیان گفت: سیاست کلی ستاد مقابله با کرونا در کنار گروه بندی مشاغل در شهرهای با رنگ بندی های مختلف از منظر شیوع این ویروس، در ابتدا کنترل بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری خراسان رضوی حمایت می شود

صنعت گردشگری خراسان رضوی حمایت می شود