مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-08سياسي

راه اندازی شهرک صنعتی مشترک در انتظار توافق ایران و آذربایجان


معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: برای راه اندازی شهرک صنعتی مشترک در پارس آباد منتظر توافق وزارت امور خارجه ایران و آذربایجان هستیم تا زیرساخت های لازم فراهم شود.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: برای راه اندازی شهرک صنعتی مشترک در پارس آباد منتظر توافق وزارت امور خارجه ایران و آذربایجان هستیم تا زیرساخت های لازم فراهم شود.

علی رسولیان روز دوشنبه 18 اسفندماه در جریان بازدید از شهرک های صنعتی پارس آباد اظهار کرد: شهرک مرزی مشترک در مرحله بررسی و پیگیری وزارت امور خارجه ایران و آذربایجان است که در صورت توافق نهایی و ابلاغ کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان به راحتی می توان در راه اندازی این شهرک تلاش و جدیت داشت.

وی تصریح کرد: کار بسیار خوبی در منطقه در این زمینه آغاز شده و ما در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مشکلی از بابت احداث مجموعه صنعتی مرزی مشترک نداریم و این امر را به نفع توسعه اقتصادی مغان می دانیم.

مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران گفت: هر چند در کشور نمونه چنین شهرک مرزی مشترک وجود ندارد اما طرح های مطرح شده در این زمینه قابل بررسی و تأیید نهایی است که منتظر نظر وزارت امور خارجه ایران و آذربایجان هستیم تا فعالیت ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک صنعتی مشترک در انتظار توافق ایران و آذربایجان

راه اندازی شهرک صنعتی مشترک در انتظار توافق ایران و آذربایجان