مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-08سياسي

ضرورت اجرای قوانین و ضوابط اداری با قضاوت عالمانه و عادلانه


مدیرکل هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت علوم گفت: ضرورت دارد که هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری در اجرای صحیح قوانین و ضوابط اداری، - عالمانه و عادلانه قضاوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم ابراهیمی در نشست هم اندیشی کارگزاران و هیئت های عالی نظارت و رسیدگی به تخلفات اداری که صبح امروز با حضور مدیران هیأت های عالی نظارت و رسیدگی به تخلفات اداری، رؤسای دانشگاه های کشور به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به خطبه 140 نهج البلاغه گفت: در این فراز آمده است؛ آنهایی که پاک هستند به گنهکاران و معصیت کاران ترحم کنند و این موضوعی است که همگان باید با در نظر گرفتن آن رفتار کنند.

وی با بیان اینکه انسان معصیت کار به نوعی بیمار است و بیمار باید با دارو یا جراحی مورد درمان قرار گیرد، گفت: باید مراقب باشیم که آبروی افراد خطاکار نزد ما امانت است و باید در تمام مراحل تحقیق و بررسی موضوع و یا مشکل پیش آمده با حفظ آبروی افراد و با امانتداری کامل، کارمان را انجام دهیم.

ابراهیمی همچنین تاکید کرد: عالمانه تحقیق کردن و عادلانه قضاوت کردن یعنی مستند و بدون دخالت امیال خود و دیگران رفتار کنیم و اگر در صدور حکمی سهل انگاری شود، پاسخگوی آن باید باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای قوانین و ضوابط اداری با قضاوت عالمانه و عادلانه

ضرورت اجرای قوانین و ضوابط اداری با قضاوت عالمانه و عادلانه