مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-08سياسي

پاسخ شورای شهری ها به 3 درخواست رییس جمهور


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران درباره 3 درخواست حسن روحانی از مدیران شهری توضیحاتی ارائه داد.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سه درخواست حسن روحانی از مدیران شهری اظهار داشت: یکی از این درخواست ها در مورد انضباط در ساخت و ساز و ارتفاع های ساختمان ها است که بابت این موضوع خوشحالیم چرا که رییس جمهور تمرکز و توجه به مسائل پایتخت دارد و این موضوع خود به نوعی گامی به جلو محسوب می شود.

وی افزود: در حوزه شهرسازی و انجام ساخت وسازها بر روی گسل ها سختگیری های جدی به عمل آمده نه تنها سازمان نظام مهندسی بلکه شورای شهر در این زمینه بسیار دقت دارد.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: البته باید توجه داشت که برخی از مشکلات به حوزه حریم تهران برمی گردد و ما با مشکل حریم مواجه هستیم 5 فرمانداری اطراف تهران است که فعالیت آنها حریم تهران را تشکیل می دهد و در حال حاضر خلاء مدیریت واحد حریم داریم بنابراین این موضوع سبب بروز مشکلاتی می شود.

نژادبهرام تأکید کرد: در صورتی که مصوبه شورای عالی شهرسازی در مورد حریم تهران یا به عبارتی طرح راهبردی حریم مورد توجه قرار گیرد و رییس جمهور به استاندار تهران تأکید کند و مصوبه ها به فرمانداری ابلاغ شود قطعا مشکلات در حریم تهران به شدت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شورای شهری ها به 3 درخواست رییس جمهور

پاسخ شورای شهری ها به 3 درخواست رییس جمهور