مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08سياسي

دشمنان از جهاد علمی ما به اندازه جهاد دفاعی مان واهمه دارند


سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان ما به همان میزان که از جهاد دفاعی ما می ترسند از جهاد علمی و اقتصادی ما نیز واهمه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح امروز در نشست خبری نمایشگاه رویدادهای فناورانه تا ثریا با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه های فناوری انجام شده و بخشی از آنها در این نمایشگاه قابل رؤیت است، گفت: در حالی که کشور ما تحت تحریم های ظالمانه نظام سلطه است، جوانان پرشور، با انگیزه و انقلابی کشور در عرصه تولید علم و اقتصاد دانش بنیان ظرفیت های بزرگی را خلق کرده اند.

وی افزود: اگر مسئولان به جوانان در گام دوم انقلاب اعتماد کنند، بیش از آنچه در 40 ساله نخست انقلاب پیشرفت داشتیم، به رشد دست خواهیم یافت و از این طریق دشمنان انقلاب و مردم را ناامید خواهیم کرد.

شکارچی، عرصه فناوری را عرصه جهاد اقتصادی و علمی دانست و بیان کرد: دشمنان ما به همان میزان که از جهاد دفاعی ما می ترسند از جهاد علمی و اقتصادی ما نیز واهمه دارند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: فعالیت های جوانانی که وارد عرصه های فناوری می شوند، بسیار هدفمند است و علاوه بر ایجاد امید در جامعه به عمق بخشی اقتصادی و علمی کشور نیز منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از جهاد علمی ما به اندازه جهاد دفاعی مان واهمه دارند

دشمنان از جهاد علمی ما به اندازه جهاد دفاعی مان واهمه دارند