مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 22:502021-03-08ورزشي

نماینده اهواز: فولاد می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد


نماینده مردم اهواز در مراسم اهدای اقلام ورزشی باشگاه فولاد خوزستان به تیم های فوتبال محلات اهواز، گفت: فولاد خوزستان می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم اهواز در مراسم اهدای اقلام ورزشی باشگاه فولاد خوزستان به تیم های فوتبال محلات اهواز، گفت: فولاد خوزستان می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد.

در مراسمی با حضور سید کریم حسینی رییس مجمع نمایندگان خوزستان، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، ایوب غزی رییس شورای ورزش محلات اهواز و سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، طی تفاهم نامه ای اقلام اهدایی ورزشی از سوی باشگاه فولاد به تیم های فوتبال محلات اهواز اهدا شد.

در این مراسم که در باشگاه فولاد برگزار شد، سید کریم حسینی، نماینده اهواز در مجلس اظهار کرد: حرکتی که امروز به همت مسئولان ورزش محلات اهواز و باشگاه فولاد خوزستان انجام شد، ثابت کرد که یک باشگاه ورزشی می تواند یک باشگاه فرهنگی نیز باشد و جنبه فرهنگی آن با این گونه اقدامات نمود پیدا می کند.

وی در ادامه بیان کرد: ما اعتقاد داریم که ورزش و محلات و زمین های ورزشی محلات میدان و عرصه استعدادیابی برای ورزش قهرمانی و باشگاه ها است و در جاهایی واقعا مدیون ورزش محلات، زمین های خاکی و سالن های بدون تشریفات و بدون امکانات خاص هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز: فولاد می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد

نماینده اهواز: فولاد می تواند الگوی سایر باشگاه ها باشد