مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-09پزشكي

ملاقات در بیمارستان های کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از چرخه ویروس کرونا، عیادت و ملاقات از بیماران در تمامی بیمارستان های استان ممنوع خواهد بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن روشنی در نشست امروز ستاد دانشگاهی مدیریت در استان داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی این احتمال که آمار بیماران کرونا در اواخر اسفندماه یا در فروردین ماه افزایش یابد دور از انتظار نخواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید در ایام عید نوروز آمادگی لازم در بیمارستان ها و به ویژه بیمارستان شبکه ها باید وجود داشته باشد و برنامه کاری پزشکان مقیم، آنکال و اورژانس در بیمارستان ها در این ایام در اسرع وقت به معاونت درمان ارسال شود.

وی افزود: مسئولین در بیمارستان ها باید حضور فعال داشته باشند، همچنین حضور پزشک متخصص  در روزهای تعطیلات نوروز در بیمارستان ها الزامی است و تمام بخش ها باید فعال باشند.

روشنی با بیان اینکه فعالیت پرسنل باردار در بخش های کرونایی ممنوع است، تصریح کرد: مسئولان بیمارستان باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند، همچنین در روزهای تعطیلات در بخش های مختلف بیمارستان باید از ترکیب پرسنل باتجربه و پرسنل جدید بهره گرفته شود تا مشکلی در ارائه خدمات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات در بیمارستان های کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع شد

ملاقات در بیمارستان های کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع شد