مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-09اقتصادي

اتمام ساخت پره های توربین بخار نیروگاه حرارتی برق بندرعباس


مدیرعامل شرکت تولید برق هرمزگان گفت: با همت متخصصان بومی پره های متحرک و ثابت توربین بخار در نیروگاه حرارتی برق بندرعباس طراحی و ساخته شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت تولید برق هرمزگان گفت: با همت متخصصان بومی پره های متحرک و ثابت توربین بخار در نیروگاه حرارتی برق بندرعباس طراحی و ساخته شد.

حسین سلیمی با اشاره به طراحی، ساخت و نصب پره های متحرک و ثابت توربین بخار با همت متخصصان بومی در نیروگاه حرارتی برق بندرعباس، گفت: این پره ها از نوع ضربه ای هستند و از تکنولوژی خاصی برای ساخت آن ها استفاده شده است.

وی با بیان اینکه پره های متحرک با همکاری شرکت های دانش بنیان ساخته و بر روی روتورِ توربین واحد 3 نیروگاه بندرعباس نصب شد، اظهار کرد: با تکیه بر دانش متخصصان داخلی مولد برق (رکتیفایر)، سیستم آب ژاول سازی و شبکه کنترل و مانیتورینگ کلرزنی هم در نیروگاه بندرعباس طراحی و ساخته شد.

سلیمی با اشاره به اینکه نیروگاه حرارتی برق بندرعباس بزرگترین نیروگاه جنوب کشور است که نقش مهمی در تامین برق بندرشهید رجایی و صنایع بزرگ هرمزگان دارد، اضافه کرد: این نیروگاه 1320 مگاواتی به طور متوسط روزانه 540 مگاوات برق تولید می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ساخت پره های توربین بخار نیروگاه حرارتی برق بندرعباس

اتمام ساخت پره های توربین بخار نیروگاه حرارتی برق بندرعباس