مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-09اقتصادي

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از ضبط خودرو و جریمه یک میلیارد و 968 میلیون تومانی قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم خبر داد.

- مهدی ریاضی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان قم به تهران، به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و در بازرسی از آن مقادیر قابل توجهی از انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش 684 میلیون تومان را به ظن قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از آن مراتب برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار و استماع اظهارات و دفاعیات متهمان، به دلیل عجز متهمان از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهمان را علاوه بر ضبط محموله کشف شده قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، جمعاً به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 968 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

ریاضی تصریح کرد: بر اساس قانون، کلیه کالاهای کشف شده قاچاق توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو در قم نقره داغ شدند