مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-09اقتصادي

افتتاح طرح های آبرسانی به 42 روستای خوزستان


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:آبرسانی به 42 روستای خوزستان توسط وزیر نیرو در خوزستان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: فردا آبرسانی به 42 روستای خوزستان توسط وزیر محترم نیرو در خوزستان افتتاح می شود.

وی افزود:این روستاها در در 5 شهر که شامل 11 روستا در رامشیر که شامل روستاهای شاوه ها چای عوفی،6 روستا در بخش های مرکزی و غیزانیه اهواز که شامل روستاهای حاشیه دز و شعیط و ملچ، 14 روستا در جفیر شهرستان هویزه، 9 روستا در روستاهای ام السراجینه و کاییدیه شهر باوی و 2 روستای حومه غربی رامهرمز شامل بخش اول آبرسانی ما در خوزستان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: از این 42 روستا فوق،26 روستا با جمعیت یک هزار و 772 خانوار و جمعیتی بالغ بر7241 نفر حضور داشته است که فاقد شبکه آبرسانی و با تانکر سیار آبرسانی میشدند که ما با اقدام این پروژه ها، مشکل این خانواده ها در تامین آب شرب از طریق شبکه را برطرف کردیم.

حقیقی پور تصریح کرد:این پروژه ها با خط انتقالی به طول 97 کیلومتر و 98 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است که میزان تولید آب آشامیدنی 40 لیتر در ثانیه است و با افتتاح این پروژه ها بیش از 11 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های آبرسانی به 42 روستای خوزستان

افتتاح طرح های آبرسانی به 42 روستای خوزستان