مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-09ورزشي

ترسیم چشم اندازی 5 ساله برای رشد کاتا کاراته کرمانشاه


رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم ظرف پنج سال آینده قدرت کاتای کاراته کرمانشاه را به پای بخش کومیته برسانیم.

- ترسیم چشم اندازی 5 ساله برای رشد "کاتا" کاراته کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: در نظر داریم ظرف پنج سال آینده قدرت "کاتای" کاراته کرمانشاه را به پای بخش "کومیته" برسانیم.

سعید نصراللهی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته مردان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه حضور در بخش سوپرلیگ کاراته نیازمند یک حامی مالی قوی بود تا بتوانیم یک تیم کامل و قدرتمند را راهی مسابقات کنیم، برای همین این امر امکانپذیر نشد و نتوانستیم در این مسابقات حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با این وجود کرمانشاه دارای کاراته کاهای برجسته ای همچون علی مسکینی و مهدی خدابخشی است که برای تیم های دیگر در رقابت های سوپرلیگ مسابقه دادند.

رییس هیات کاراته کرمانشاه در خصوص شرکت تیم های کرمانشاهی در رقابت های لیگ برتر هم گفت: طبق برنامه ریزی فدراسیون ابتدا قرار بود که رقابت های سوپرلیگ و لیگ برتر آقایان در روزهای ابتدایی اسفند طی دو روز بصورت متمرکز برگزار شود که برهمین اساس هم از کرمانشاه چهار تیم شهر ورزش، هیات کاراته، دال و کای دای اعلام آمادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم چشم اندازی 5 ساله برای رشد کاتا کاراته کرمانشاه

ترسیم چشم اندازی 5 ساله برای رشد کاتا کاراته کرمانشاه