مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-09سياسي

کوتاه آمدن مقابل دشمن آن ها را وقیح می کند/آزادی رمز جنایت استکبار


نماینده ولی فقیه در خراسان شکالی گفت: کوتاه آمدن مقابل دشمن باعث می شود آن ها وقیح تر شده و جلو بیایند در صورتی که مقاومت باعث عقب نشینی آن ها خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر سه شنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان اسفراین که در سالن ایثار این شهر برگزار شد، با گرامیداشت بعثت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) برای استقرار دین مبین اسلام متحمل زحمات فراوانی شد و دشمنان و جبهه استکبار از همان سال های ابتدای بعثت برای ممانعت از رشد و توسعه دین با تمام توان به مقابله با آن برخاستند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: بی رحمی و جنایت نسبت به جریان حق در طول تاریخ وجود داشته و شیطان هم با مدد به جریان استکبار همواره به دنبال این بوده که دین را از هم بگسلد تا کار به جایی برسد که ارتباطی بین انسان و خدا باقی نماند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم دشمنان و جبهه استکبار به نام آزادی و دموکراسی جنایت های هولناکی مرتکب می شوند؛ اما با تطهیر خود، مسلمانان را جنایتکار و دین اسلام را آیین خشونت معرفی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: دشمنان با استفاده از ابزارها و روش های مختلف علیه دین مبین اسلام کار کرده و به قرآن توهین می کنند و درعین حال به این اقدام خود عنوان آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه آمدن مقابل دشمن آن ها را وقیح می کند/آزادی رمز جنایت استکبار

کوتاه آمدن مقابل دشمن آن ها را وقیح می کند/آزادی رمز جنایت استکبار