مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-09ورزشي

رییس جدید هیأت جانبازان و معلولین کردستان معرفی شد


مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولین کردستان با حضور رییس فدراسیون در سنندج برگزار شد و موسی محبتی برای چهار سال مسئولیت این هیأت را برعهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز سه شنبه مجمع انتخاباتی هیأت جانبازان و معلولین کردستان با حضور رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در سالن جلسات ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

سیدمحمد شروین اسبقیان در این مجمع اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از دستگاه های اجرایی در سطح کشور به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورزش جانبازان و معلولین توجهی نمی کنند و هیچ کمکی به این حوزه از سوی آنان اعمال نمی شود.

وی افزود: آموزش و آگاهی دادن به دانش آموزان، ایجاد رشته معلولین و جانبازان در همه شهرستان ها، ارائه تسهیلات و تأمین وسایل نقلیه برای ورزشکاران این رشته بخشی از مصوبات شورای عالی فرهنگی است.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین تصریح کرد: کردستان با وجود ظرفیت های بالای ورزشی متأسفانه در ورزش جانبازان و معلولین جایگاه مناسبی ندارد و انتظار می رود مجموعه مدیران اجرایی این استان به هیأت استانی برای تقویت فعالیت ها یاری رسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع اظهار کرد: طی سنوات اخیر برنامه منسجم و مدونی از سوی هیأت جانبازان و معلولین کردستان ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیأت جانبازان و معلولین کردستان معرفی شد

رییس جدید هیأت جانبازان و معلولین کردستان معرفی شد