مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-09فرهنگي

صدور مجوز الکترونیکی 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از صدور مجوز الکترونیکی250 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون های مساجد استان در حال انجام است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از صدور مجوز الکترونیکی250 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون های مساجد استان در حال انجام است.

احمدحسین فتایی در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز لرستان و بزرگداشت 18 اسفندماه، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد که امروز 19 اسفندماه در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در کانون های فرهنگی و هنری استان لرستان کارهای ارزشمندی در بستر فضای مجازی و فعالیت های جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در لرستان بیش از 400 کانون در شهرها و روستاها فعالیت دارند، افزود: 250 مجوز الکترونیکی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صادر شده و اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون های مساجد استان در حال انجام است.

فتایی با اشاره به اینکه 500 تابلو در اختیار کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان قرار داده شده است، تصریح کرد: در طرح ملی ایران قوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان حائز رتبه 13 و در غرب کشور حائز رت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز الکترونیکی 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان

صدور مجوز الکترونیکی 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد لرستان