مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-10اقتصادي

تولید سیستم رانش قطار مترو ملی شد


طراحی و تولید سیستم رانش که به لحاظ فناوری پیچیده ترین قسمت قطار مترو محسوب می شود و حدود 30 درصد قیمت یک قطار را تشکیل می دهد با پیشرفته ترین فناوری توسط جهادگران جهاددانشگاهی انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از جهاد دانشگاهی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه سیستم رانش شامل بخش کنترل مرکزی یا TIMS، بخش انتقال انرژی الکتریکی به قطار مترو یا H.

V.

BOX، بخش کنترل دور موتورهای الکتریکی یا MCM ها بخش تأمین انرژی مصرفی داخل واگن و شارژ باطری های اضطراری، ACM، موتورهای الکتریکی، گیربکس ها و مقاومت های ترمزی روسلف های الکتریکی است گفت: خیلی ها باور نداشتند که این کار مهم در داخل و به ویژه بخش سیستم پیچیده کنترلی آن قابل انجام باشد، اما در جهاددانشگاهی باروحیه جهادی که تقاطع سه عامل ایمان، علم و عمل است، باور داریم که دستیابی به هر فناوری امکان پذیر بوده و چنانکه آن را در تولید فناوری های دیگر اثبات کرده بودیم توانستیم در تولید این فناوری نیز موفق شویم.

علل ورود جهاددانشگاهی به این پروژه ملی وی در ادامه این گفت وگو با اشاره به  علل ورود جهاددانشگاهی به این پروژه ملی گفت: تمرکز فعالیت های ما در جهاددانشگاهی علم و صنعت در تولید فناوری های موردنیاز کشور در دو حوزه برق و مکانیک و تلفیق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سیستم رانش قطار مترو ملی شد

تولید سیستم رانش قطار مترو ملی شد