مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-10ورزشي

شروع لیگ جهانی پیام خوبی برای کاراته دنیاست/ سطح رقابتها بالاست


بعد از یکسال دوری از میادین بین المللی، آغاز فصل جدید رقابتهای لیگ جهانی کاراته پیام خوبی برای کاراته کاهای سراسر دنیا خواهد داشت.

- سعید حسنی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کاراته کاهای دنیا بعد از یک سال دوری از میادین بین المللی بی صبرانه برای آغاز فصل جدید رقابتها لحظه شماری می کنند و خدا را باید شکر کنیم که طی روزهای آینده شاهد مسابقات کاراته وان به میزبانی ترکیه در شهر استانبول خواهیم بود و این یک پیام مثبت برای کاراته جهان است.

وی ادامه داد: هشت مرحله از اردوهای آماده سازی را پیش از اعزام به استانبول پشت سر گذاشتیم و نفرات تیم شرایط بدنی و فنی خوبی دارند و انتظار داریم با توجه به آنکه با حضور در مسابقات سوپر لیگ و قرار گرفتن در شرایط مسابقه انتظار داریم کاراته کاها روی تاتامی استانبول عملکرد خوبی داشته باشند.

مربی تیم ملی کاراته گفت: هدف اصلی ما مسابقات مراکش، کسب سهمیه پاریس و در نهایت بازی های المپیک است بتوانیم آماده تر به میدان برود.

در اینجا جا دارد از فدراسیون برای فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری اردوهای آماده سازی تشکر کنم.

حسنی پور با اشاره به رقابتهای استانبول گفت: با توجه به بررسی که روی لیست کاراته کاهای حاضر در کاراته وان استانبول داشتیم، تقریباً بهترین های دنیا از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع لیگ جهانی پیام خوبی برای کاراته دنیاست/ سطح رقابتها بالاست

شروع لیگ جهانی پیام خوبی برای کاراته دنیاست/ سطح رقابتها بالاست