مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-10سياسي

شهرداری چه زمانی مجاز به تخریب بنای احداث‎شده است؟


کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی مالکان است و از جمله دغدغه‎های سازندگان و مالکان ساختمان‎ها، مشکلات حقوقی و موانع احتمالی است که در حین ساخت وساز از سوی شهرداری حادث می شود.

- کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی مالکان است و از جمله دغدغه‎های سازندگان و مالکان ساختمان‎ها، مشکلات حقوقی و موانع احتمالی است که در حین ساخت وساز از سوی شهرداری حادث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از دیرباز یکی از اساسی‎ترین دغدغه‎های سازندگان و مالکان ساختمان‎ها هنگام احداث بنا، مشکلات حقوقی و موانع احتمالی است که در حین ساخت وساز از طرف شهرداری حادث می شود.

شهرداری به عنوان مجری قانون، مسئولیت نظارت دقیق بر نحوه ساخت وساز و انطباق احداث بنا با ضوابط شهرسازی و قوانین مخصوص را دارد و از آنجایی که در مواردی، مالکان مرتکب تخلفاتی در هنگام احداث بنا می‎شوند که همان مغایرت بنای احداثی با ضوابط شهرسازی در کل بنا یا قسمتی از آن است، دغدغه ایجاد مانع توسط شهرداری به طرق مختلف که مهمترین آن تخریب بنای احداث‎شده است، در ذهن این سازندگان بنا پررنگ‎تر می‎شود.

هدف از طرح این موضوع، آن است که موضوع تخلفات ساختمانی که منجر به اعطای مجوز تخریب به شهرداری می‎شود را اندکی شفاف‎تر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری چه زمانی مجاز به تخریب بنای احداث‎شده است؟

شهرداری چه زمانی مجاز به تخریب بنای احداث‎شده است؟