مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-10سياسي

زاهدی: گزارش درباره تخلفات در سازمان بنادر مجلس را مصمم به تفحص کرده است


نماینده کرمان در مجلس با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای تفحص از سازمان بنادر گفت: متاسفانه اخبار و گزارشاتی مبنی بر تخلف در عملکرد، - محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان بنادر اظهار داشت: یکسری اخبار و گزارش درباره سوءاستفاده و تخلف در سازمان بنادر به دست نمایندگان رسیده است که بنا داریم این موضوعات را با تحقیق و تفحص از این سازمان بررسی کنیم.

  وی درباره جزییات این سوءاستفاده ها در سازمان بنادر اظهار داشت: گزارشاتی درباره واگذاری های کلان در قالب ترک تشریفات، سفرهای خارجی برخی مدیران و اعضای هیأت عامل و فقدان اهلیت در برخی واگذاری های مهم در سازمان بنادر دریافت کرده ایم که نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه دارد که این مهم فقط از طریق تحقیق و تفحص از این سازمان قابلیت بررسی دارد.

  نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: نحوه انعقاد برخی قراردادها و فعالیت برخی شرکت ها در بندر شهید رجایی و واگذاری اراضی در محدوده 2400 هکتاری این بندر ابهام دارد.

  زاهدی اظهار داشت: بنای مجلس تحقیق و تفحص کامل از سازمان بنادر است تا فسادهای این سازمان بر طرف شود لذا کسی نباید از نظارت مجلس و تفحص بهراسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: گزارش درباره تخلفات در سازمان بنادر مجلس را مصمم به تفحص کرده است

زاهدی: گزارش درباره تخلفات در سازمان بنادر مجلس را مصمم به تفحص کرده است