مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-10سياسي

انتخابات شاخصه مردم سالاری دینی است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: همانطور که بزرگان نظام تاکید کرده اند، اداره امور مردم و حق تعیین سرنوشت آنها با خودشان است و مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات شاخصه بارز این مردم سالاری دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی اکبر گروسی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: همانطور که بزرگان نظام تاکید کرده اند اداره امور مردم و حق تعیین سرنوشت آنها با خودشان است و مردم سالاری دینی اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قانون انتخابات از قوانین کامل و حاصل 40 سال حکومت داری اسلامی و مطابق با قوانین روز دنیاست و در حوزه انتخابات، کشور ما بیشترین تجربه را دارد و مردم سالاری دینی در کشور به نحو شایسته به نمایش گذاشته شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: وظایف همه نهادها و ارگان ها در قانون معین شده است و این جلسه برای کمک به برگزاری سلامت انتخابات هست.

گروسی تصریح کرد: برخی افراد برای پیروزی در انتخابات از هیچ رفتاری پرهیز نمی کنند و این ستاد وظیفه پیشگیری از رفتارهای غیرقانونی، غیراصولی و تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شاخصه مردم سالاری دینی است

انتخابات شاخصه مردم سالاری دینی است