مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-10دانش

دانشگاهی از سوریه با دانشگاه امیرکبیر همکاری می کند


یک هیات دانشگاهی از دانشگاه دولتی دمشق سوریه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و برج فناوری این دانشگاه بازدید کردند و در زمینه همکاری های علمی، آموزشی و تحقیقاتی با یکدیگر به گفت وگو پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدید هیات دانشگاه دولتی دمشق سوریه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دکتر ابوالقاسم مسگرپور طوسی معاون بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر امیر گل رو مدیر کل همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاونان آموزشی، پژوهشی، مدیر بین الملل، مدیر مرکز رشد و مدیر مرکز انفورماتیک دانشگاه دولتی دمشق سوریه و دو نماینده از مرکز همکاری های اسلامی انجام شد.

دکتر امیر گل رو، مدیر کل همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص جزییات این جلسه گفت: در ابتدای این جلسه از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه دولتی دمشق توضیحاتی ارائه شد و موضوعات همکاری میان دو دانشگاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس صحبت های انجام شده قرار است اساتید علاقه مند از دو دانشگاه در حوزه های مکانیک، برق، مهندسی پزشکی و مدیریت برای فعالیت علمی و آموزشی مشخص شوند.

مدیر کل همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: جلسه معرفی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان دانشگاه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهی از سوریه با دانشگاه امیرکبیر همکاری می کند

دانشگاهی از سوریه با دانشگاه امیرکبیر همکاری می کند