مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-10سياسي

بازگشت هزار و 100 هکتار اراضی کهگیلویه و بویراحمد به بیت المال


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از هزار و 100 هکتار از اراضی ملی از دست سود جویان خارج و به بیت المال برگردانده شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی گفت: تاکنون بیش از هزار و 100 هکتار از اراضی ملی از دست سود جویان خارج و به بیت المال برگردانده شد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبیعت زیبا و بکر استان، لطف خدادادی است که خداوند به ما عطا کرده است، پس ما باید تلاش کنیم و در حفظ آن دقت کنیم.

وی افزود: آنچه که باعث شده در فصل بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد سیلاب جاری نشود درختان بلوط و جنگل ها است.

ملک حسینی بیان کرد: یکی از سیاست های ویژه در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی است که در این راستا نیز در دادگاه ها احکام سبز صادر و اجراء می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای احیای این سیاست نیز کار های زیادی از جمله مجازات های جایگزین حبس صادر و انجام می شود که کاشت درختان نیز از جمله آراء سبز است تا طبیعت نیز احیا و زنده شود.

وی گفت: در عرصه های جنگلی، فری با بی رحمی اقدام به قطع و سپس سوزاندن 110 اصله درخت بلوط کرد، که در مراسمی 200 اصله نهال اصلاح شده و مقاوم در همان منطقه، توسط افراد حاضر غرس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت هزار و 100 هکتار اراضی کهگیلویه و بویراحمد به بیت المال

بازگشت هزار و 100 هکتار اراضی کهگیلویه و بویراحمد به بیت المال