مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-10سياسي

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در استان همدان/ برخورد با هرگونه تجمع انتخاباتی


رییس ستاد انتخابات استان همدان از برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در 918 روستا و 32 شهر استان خبر داد و گفت: در انتخابات 1400 شعب اخذ رای در استان همدان 10 درصد افزایش خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت صبح امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان همدان رجوع به آرای مردمی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: الکترونیکی خواهد بود گفت: مرحله شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود، البته برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در هشت کلانشهر کشور را خواهیم داشت تا در سال های بعد زمینه برگزاری این مهم در دیگر استان ها نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه تمام شعب اخذ رأی انتخابات در استان به دستگاه احراز هویت مجهز هستند گفت: فرمانداران و بخشداران 30 نفر از معتمدان را همزمان به هیات های نظارت معرفی می کنند تا اعضای هیات های اجرایی از بین آنها انتخاب شود.

رییس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران پنج روز برای تشکیل هیات اجرایی فرصت دارند افزود: این زمان از 18 اسفندماه آغاز شده است؛ ضمن اینکه اغلب فرمانداران فرایند تشکیل هیات اجرایی انتخابات 1400 را نهایی کرده اند.

وی با اشاره به آغاز نام نویسی داوطبان شوراهای اسلامی روستا از 16 اردیبهشت سال آینده و به مدت هفت روز ادامه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در استان همدان/ برخورد با هرگونه تجمع انتخاباتی

افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای در استان همدان/ برخورد با هرگونه تجمع انتخاباتی