مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-10سياسي

ترویج ازدواج آسان از راه کارهای ایجاد نشاط اجتماعی است


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بر لزوم توجه به مشکلات موجود در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج ازدواج آسان از راه کارهای حل مشکلات و ایجاد نشاط اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار ضیاءالدین حزنی ظهر امروز در آیین اهدای 355 سری جهیزیه به نیازمندان با اشاره به تکرار اقدامات خیرخواهانه در استان زنجان اظهار کرد: باید از بانیان این اقدامات تقدیر شود.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بر لزوم توجه به مشکلات موجود در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: مشکلات مردم باید در بین مسؤولان توزیع شود.

وی راه اندازی ازدواج های آسان را از راه کارهای کمک به ایجاد شادی همگانی دانست و تصریح کرد: برای سال آینده باید در این حوزه برنامه ریزی انجام گیرد.

سردار حزنی با تقدیر از افرادی که به فکر مردم هستند، ادامه داد: جا دارد از این افراد و مسولان برای تلاش در راستای کاهش مشکلات مردم تقدیر شود که در بین این نهادها کمیته امداد، آستان قدس رضوی و موسسه خیریه حضرن رقیه (س) باید تقدیر و تشکر شود.

سردار جهانبخش فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هم در این مراسم با تقدیر از حاضران افزود: این برنامه با همکاری خیران و مسؤولان عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ازدواج آسان از راه کارهای ایجاد نشاط اجتماعی است

ترویج ازدواج آسان از راه کارهای ایجاد نشاط اجتماعی است