مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-10اقتصادي

یش از 27 پروژه توسعه ای گازرسانی در شرکت گاز استان ایلام فعال است


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 27 پروژه عملیات اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهر، روستا و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال هستند.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد 27 پروژه عملیات اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهر، روستا و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال هستند.

عباس شمس اللهی با اعلام این خبر، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه ها در زمینه توسعه گازرسانی، تکمیل گازرسانی روستاهای باقیمانده که مهمترین آن گازرسانی به روستاهای شهرستان چوار در دو فاز و گازرسانی به شهر پهله بخش زرین آباد در شهرستان دهلران به عنوان آخرین شهر فاقد گاز در استان است.

وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه ها، درصد جمعیت بهره مند شهری استان از نعمت گاز طبیعی به 100 درصد و در روستاها به 97 درصد خواهد رسید، گفت: به منظور نظارت و رصد بیشتر پروژه ها، علاوه بر بازدیدهای روزانه و هفتگی مدیران ستادی از پروژه ها، از ابتدای امسال تعداد 27 جلسه کنترل پروژه توسط اعضای کنترل پروژه به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها انجام شد که خروجی آن باعث افزایش راندمان کاری در این پروژه ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یش از 27 پروژه توسعه ای گازرسانی در شرکت گاز استان ایلام فعال است

یش از 27 پروژه توسعه ای گازرسانی در شرکت گاز استان ایلام فعال است