مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-10سياسي

مذاکره با وزارت دفاع برای تبدیل پادگان جی به فضای سبز


شهردار منطقه 9 با بیان اینکه با وزارت دفاع مذاکراتی در حال انجام است تا توافقی جهت تبدیل پادگان به فضای سبز انجام شود، گفت: البته وزارت دفاع نیز خواسته هایی برای بارگذاری و ساخت وساز دارد که البته باید در کمیسیون ماده 5 به تصویب برسد.

- شهردار منطقه 9 با بیان اینکه با وزارت دفاع مذاکراتی در حال انجام است تا توافقی جهت تبدیل پادگان به فضای سبز انجام شود، گفت: البته وزارت دفاع نیز خواسته هایی برای بارگذاری و ساخت وساز دارد که البته باید در کمیسیون ماده 5 به تصویب برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمصطفی موسوی، شهردار منطقه 9 درباره مشکلاتی که عبور کامیون ها در برخی محله های این منطقه به وجود آورده است، گفت: با وجود اینکه بخشهای زیادی از صنایع از شهر خارج شدند اما در بخشی نقاط هنوز کارخانجات صنعتی وجود دارند و بعضی از کارخانجات نیز با تغییر کاربری به انبار تبدیل شدند و به همین دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین را در این محله ها شاهد هستیم.

بر همین اساس در بخشهایی که بعضی از کامیونها از کوچه های مسکونی عبور می کنند در حال مطالعه هستیم تا بتوانیم موانعی بگذاریم یا عرض خیابان و کوچه را کم کنیم که مانع عبور کامیون ها از این نقاط مسکونی شود.

او درباره صاحبان ماشین های سنگینی که ساکن منطقه هستند، نیز اضافه کرد: بحث ورود صاحبان کامیون ها موضوع دیگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با وزارت دفاع برای تبدیل پادگان جی به فضای سبز

مذاکره با وزارت دفاع برای تبدیل پادگان جی به فضای سبز