مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-10اقتصادي

91 هزار تن نهاده یارانه دار دامی در خراسان جنوبی توزیع شد


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 91 هزار تن نهاده یارانه دار طی سال جاری در خراسان جنوبی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ابراهیم ابراهیمی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: توزیع سهمیه نهاده ها یارانه دار از سوی تشکل های دام و طیور بر اساس شاخص هایی صورت می گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: میزان نهاده های تخصیص یافته به خراسان جنوبی بر اساس ترکیب کنستانتره دامی در سال 98 از سه هزار تن در فروردین ماه آغاز و در نهایت در اسفندماه به پنج هزار و 200 تن در ماه رسید.

ابراهیمی با بیان اینکه این میزان تخصیص در سال 99 در قالب کنستانتره دامی از چهار تن شروع شد و در اسفند با افزایش به 9 هزار تن در ماه رسید، ادامه داد: در مجموع 80 هزار تن نهاده یارانه دار و در قالب کنستانره دامی داشتیم.

وی گفت: در مورد نهاده خام در قالب جو طی سال جاری 11 هزار تن توزیع داشتیم و در مجموع طی سال جاری در خراسان جنوبی 91 هزار تن نهاد دامی توزیع شد.

افزایش 175 درصدی تخصیص نهاده های یارانه دار معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ما 175 درصد رشد تخصیص نهاده های یارانه دار در سال جاری را نسبت به سال گذشته داشته ایم، اظهار کرد: در سه ماهه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 هزار تن نهاده یارانه دار دامی در خراسان جنوبی توزیع شد

91 هزار تن نهاده یارانه دار دامی در خراسان جنوبی توزیع شد