مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-10دانش

جشنواره «دانشجویان نمونه» با دوبرابر ظرفیت در سال آینده برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، حسن زائری لطف، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت درباره تفاوت معیار ها و رویکرد جشنواره دانشجویان نمونه و جشنواره دانشجویی بنیاد البرز گفت: - جشنواره دانشجویان نمونه با دوبرابر ظرفیت در سال آینده برگزار می شود مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جشنواره دانشجویان نمونه لغو شده و به سال آینده موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، حسن زائری لطف، مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت درباره تفاوت معیار ها و رویکرد جشنواره دانشجویان نمونه و جشنواره دانشجویی بنیاد البرز گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور جشنواره دانشجویان نمونه برگزار نشد.

دلیل این عدم برگزاری آن است که بسیاری از مباحث آموزشی و فرهنگی مورد تاکید این جشنواره مبتنی بر فعالیت های دانشجویان در سطح دانشگاه ها بود که متاسفانه امکان آن فراهم نشد.

به همین دلیل برگزاری این جشنواره در شورای سیاستگذاری جشنواره نمونه منتفی شد.

شورای سیاستگذاری تصمیم گرفت که وزارت بهداشت، وزارت علوم و دانشگاه آزاد امسال دانشجوی نمونه اعلام نکند، اما سال بعد هر دستگاهی دوبرابر ظرفیت خودش دانشجوی نمونه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «دانشجویان نمونه» با دوبرابر ظرفیت در سال آینده برگزار می شود

جشنواره «دانشجویان نمونه» با دوبرابر ظرفیت در سال آینده برگزار می شود