مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:452021-03-10سياسي

سرمایه گذاری 900 میلیون یورویی کردستان را متحول می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعد از ظهر امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رییس مجلس شورای اسلامی در سفر به استان کردستان، اظهار کرد: آنچه که توسط نمایندگان و دیگر سخنرانان بیان شد بخشی از مشکلات استان بود هر چند که در بسیاری از این حوزه ها خدمات بسیاری طی چند سال اخیر انجام گرفته است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بیان کردند کردستان عقب ماندگی های آن مزمن و از گذشته است و به واسطه جنگ و ناامنی های گذشته نتوانسته پیشرفت کند و استان از فرصت های توسعه عقب مانده است.

استاندار کردستان ادامه داد: مرزی بودن و وضعیت توپوگرافی استان باعث شده که زیرساخت های مناسبی برای توسعه نداشته باشیم و امروز نیز مدعی نیستیم که تمام مشکلات را حل کرده و در توسعه قرار داریم.

مرادنیا یادآور شد: ایجاد بخشی از این زیرساخت ها در چند سال اخیر کردستان را در مسیر توسعه قرار داده و نباید چهره استان را که یک استان توانمند با مردمی نجیب و شریف است را خراب کنیم.

وی بیان کرد: مردم کردستان شاید فقیر باشند اما سخاوتمند هستند و همه باید به مردم این استان افتخار کنند و تمام توان خود را به کار گرفته و دولت در چند سال اخیر با وجود تمام تحریم ها دولت خدمات بزرگی در این استان انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 900 میلیون یورویی کردستان را متحول می کند

سرمایه گذاری 900 میلیون یورویی کردستان را متحول می کند