مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-10پزشكي

تکمیل ظرفیت یکی از بیمارستان های مرجع کرونا در شیراز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ظرفیت یکی از بیمارستان های مرجع کرونای شیراز در حال تکمیل است، نسبت به روند افزایشی آمار مبتلایان در فارس هشدار جدی داد.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه ظرفیت یکی از بیمارستان های مرجع کرونای شیراز در حال تکمیل است، نسبت به روند افزایشی آمار مبتلایان در فارس هشدار جدی داد.

دکتر اورنگ ایلامی در نشست مدیریت درمان بیماری کووید19 که با حضور مسئولان بیمارستان های مرجع کرونای تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز برگزار شد، به روند افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان فارس اشاره و اضافه کرد: ظرفیت یکی از بیمارستان های مرجع کرونا در شیراز در حال تکمیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، ایلامی گفت: سهل انگاری در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و حضور مردم در مکان های شلوغ، برگزاری دورهمی های خانوادگی، مراسم عروسی و عزاداری بدون رعایت اصول بهداشتی، مجموعه سلامت فارس را برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی در روزهای پیش رو با چالش رو به رو می کند.

او افزود: با بهره گیری از تجربیات به دست آمده در موج های پیشین این بیماری و همراهی مجموعه سلامت استان، تمامی مراکز درمانی در حالت آماده باش برای مقابله با بحران احتمالی کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت یکی از بیمارستان های مرجع کرونا در شیراز

تکمیل ظرفیت یکی از بیمارستان های مرجع کرونا در شیراز