مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-10سياسي

اعتراض اهالی روستاهای راسفند و نوترکی ایذه به محل تخلیه زباله


جمعی از اهالی روستاهای راسفند و نوترکی صبح امروز روبروی فرمانداری ایذه نسبت به محل تخلیه زباله این شهرستان اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از اینکه دادستان شهرستان ایذه اعلام کرد که از هجدهم اسفندماه سال جاری ورود زباله ها به منطقه سر قنات غیرقانونی است، جمعی از اهالی روستاهای راسفند و نوترکی با تجمع مقابل فرمانداری ایذه خواستار جلوگیری از رهاسازی مجدد زباله ها در این منطقه شدند.

دهیار روستای راسفند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما اهالی روستاهای راسفند و نوترکی از ورود دوباره زباله ها به سایت قدیمی گلایه داریم.

وی افزود: در 30 سال گذشته، 10 روستا از منطقه راسفند درگیر دفن غیراصولی زباله ها بودند و در حال حاضر تحمل مردم منطقه به سر آمده است.

وی با بیان اینکه کوره های منطقه سر قنات هم محل مناسبی برای دفن زباله ها نیست، تأکید کرد: مسئولان به دنبال ساخت سایت دفن زباله ها در منطقه مناسبی از شهر باشند.

نوروزی افزود: به مسئولان مربوطه برای ساخت کارخانه بازیافت در ایذه پیشنهاد دادیم و حتی شرکت های خصوصی هم قول همکاری را در این راستا دادند.

دهیار روستای راسفند گفت: مسئولان به دنبال یک راهکار اساسی باشند چرا که مردم منطقه به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که راسفند دوباره محل دفن زباله ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض اهالی روستاهای راسفند و نوترکی ایذه به محل تخلیه زباله

اعتراض اهالی روستاهای راسفند و نوترکی ایذه به محل تخلیه زباله