مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-10دانش

سطح مراجعات به دادگستری کرمانشاه بالا است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: سطح مراجعات به دادگستری این استان بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر ستاد مصلحین دانشگاه های استان کرمانشاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال جاری از جمله تکریم مردم، ارتباط بیشتر با آن ها و گسترش فرهنگ صلح و سازش، اظهار کرد: گسترش فرهنگ صلح و سازش از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان کرمانشاه است.

وی با اشاره به راه های دستیابی به این اهداف دستگاه قضایی در استان کرمانشاه، افزود: تلاش های صورت گرفته در جهت پایین آوردن سطح اختلافات و سطح مراجعات مردم به دادگستری بوده و در صورت مراجعه و تشکیل پرونده برای هر فرد در صورت حق بودن دادخواست وی حق را ستانده و اگر حق نبوده در جهت قانع کردن مراجعه کننده پاسخ هایی به وی داده شده است.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر هزینه بردار بودن اختلافات میان مردم برای نظام و مردم، گفت: متأسفانه سطح مراجعات مردم به دادگستری کرمانشاه بسیار بالا بوده و این مساله از پایین بودن سطح سلامت جامعه حکایت دارد.

وی ادامه داد: در صورت ایجاد اختلاف میان مردم باید در جامعه فرهنگ سازی شود که این اختلافات به سمت دستگاه قضایی سوق داده نشده و با حضور بزرگان و ریش سفیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مراجعات به دادگستری کرمانشاه بالا است

سطح مراجعات به دادگستری کرمانشاه بالا است