مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-10سياسي

پرداختن به ایثار و فداکاری ها نباید ما را از برخی سوءمدیریت ها غافل کند


رییس جهاد دانشگاهی با بیان این که پرداختن به ایثار و فداکاری ها به ویژه در دوران کرونا و تحریم نباید ما را از برخی سوءمدیریت ها غافل کند، گفت: - رییس جهاد دانشگاهی با بیان این که پرداختن به ایثار و فداکاری ها به ویژه در دوران کرونا و تحریم نباید ما را از برخی سوءمدیریت ها غافل کند، گفت: مردم و جوانان حق دارند مسکن، شغل با درآمد خوب و مکفی و رفاه به لحاظ آموزشی و سلامت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در مراسم اختتامیه دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با بیان این که با پرداختن به فرهنگ ایثار و فداکاری در دوران کرونا نباید از روی دیگر سکه غافل شد، در ادامه اظهار کرد: این حمایت ها نباید سوء مدیریت های برخی افراد امثال بنده را بپوشاند.

وی با اعتقاد به این که این حمایت ها در کنار حسن مدیریت ها ارزشمند است، افزود: با بسیاری از مدیریت های خوب مشکلات حل شدنی هستند و نباید به مسایل یک جانبه نگاه شود.

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به عرق خاص همکاران جهاد تهران در برگزاری و استمرار این آیین، گفت: نباید چراغ راه این مسیر خاموش شود.

دکتر طیبی با بیان این که این رویداد فرهنگی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران و حمایت دیگر سازمان ها و ارگان ها به پله دهم رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به ایثار و فداکاری ها نباید ما را از برخی سوءمدیریت ها غافل کند

پرداختن به ایثار و فداکاری ها نباید ما را از برخی سوءمدیریت ها غافل کند