مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-10سياسي

زندان های آذربایجان غربی به صورت مستمر پایش و غربالگری می شوند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: پایش و غربالگری زندان های استان به صورت مستمر در زمینه شاخص های قضایی ادامه دارد و از هر محل قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان های استان بهره گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر گروسی در ششمین جلسه کمیته ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: از تمام ظرفیت های موجود برای کاهش جمعیت کیفری زندان های استان استفاده می شود و در سفر اخیر ریاست قوه قضاییه هم برخی کمبودها و نیازمندی های زندان های استان مورد تفقد و دستور ویژه وی قرار گرفته است.

وی افزود: همانطور که ریاست قوه هم تاکید کرده است، باید متهم را با دلایل احراز و برای وی قرار صادر کرد و ضرورت دارد، قرار هم به او ابلاغ شود، که این سخن کاملاً منشاء قانونی دارد و باید همه قضات ما این مهم را مورد توجه قرار دهند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: پایش و الکترونیک به زندانیان خبر داد و گفت: با هماهنگی که با مسئولین زندان ها صورت گرفته در تلاش هستیم از ظرفیت های قانونی نهایت بهره را بگیریم و به زندانیانی که امکان استفاده از پابند الکترونیک را دارند تخصیص دهیم.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان های آذربایجان غربی به صورت مستمر پایش و غربالگری می شوند

زندان های آذربایجان غربی به صورت مستمر پایش و غربالگری می شوند